CZECHIA A MARKETING

ČESKO A CZECHIA JSOU MARKETINGOVĚ PERFEKTNÍ ZNAČKY!

Odborníci na marketing a podnikatelé se shodují:   "Made in Czechia" je lepší, než "Made in ČR":

https://archiv.ihned.cz/c1-20667600-image-chce-to-tahnout-za-jeden-provaz-a-odfouknout-bublinky

 

"Problém, dosti uměle vyvolaný některými diplomaty, je s anglickým názvem Czechia. Prý připomíná Čečnu. Proto jsme se zeptali v Americké marketingové asociaci, v Evropské asociaci komunikačních agentur a na Světovém kongresu reklamy, co říkají kolegové názvu Czechia. Podle nich zní dobře. Je jednoduchý a zapamatovatelný. Czech Republic si máme ponechat pro oficiální záležitosti. Kromě nás používá ve svých marketingových komunikacích doplňku snad jen Dominikánská republika,“ apeluje Jiří Mikeš na úřady, aby shorten name republiky byl přinesen i do státní prezentace.   "Bývalý prezident sice mluvil při pohledu na zkrácený název republiky o slimácích, co mu lezou po zádech, ale věřte, že Američané či Angličané nám budou říkat tak, jak budeme chtít. Zjistil to průzkum během jejich návštěvy Strojírenského veletrhu v Brně," tvrdí Jiří Mikeš.  A zda se budeme nazývat ve světě Česká republika nebo Česko, je v podstatě jedno i našim vývozcům. Kloní se však přecejen ke kratšímu názvu Česko, nebo Czechia, někteří ho již úspěšně využívají. (viz odkaz).

Jiří Mikeš, člen řídícího výboru Evropské asociace komunikačních agentur (2007).

Zdroj: https://archiv.ihned.cz

 

Made in Czechia!

FIRMY JIŽ JMÉNO CZECHIA POUŽÍVAJÍ - A S ÚSPĚCHEM!

- viz odkaz na seznam firem, které už na výhody jména Czechia přišly.

 

"Made in Czechia" už v roce 1939!

viz odkaz.

 

 

 

MADE IN SLOVAKIA  - vzor pro MADE IN CZECHIA:

Slovenští výrobci vědí, že Made in Slovakia je lepší slogan, než Made in Slovak Republic. Na to, že podobně skvěle se v paměti zahraničních zákazníků zapisuje slogan Made in Czechia, přicházejí postupně i čeští exportéři...

 

 

Výsledek hledání firem se jménem Czechia na mapách:

https://mapy.cz/zakladni?x=14.3433132&y=50.0543372&z=12&q=CZECHIA%20sro

 

 

 


Video:  1000 let českého státu - aneb Czechia je jméno z latiny

https://youtu.be/i4IhSGFEexg

 

 

V Plzni se pivo vaří v Čechovi?

Pivovar Pilsner Urquell stále používá logo, které obsahuje neaktuální a nesprávné jméno státu. Místo správného "Brewed in Plzeň, Czechia" (Uvařeno v Plzni, v Česku) se tak na lahvích a plechovkách objevuje chybné "Brewed in Plzeň, Czech". To znamená "Uvařeno v Plzni, v Čechovi".  Nebo "v české".  Ale může to být i "Uvařeno v češtině". To může vyvolávat posměšné a hanlivé komentáře zákazníků po celém světě.  Může si Plzeňský Prazdroj dovolit takto hazardovat se svojí dobrou pověstí?

 


Home page #